Sadeturkkahvesi görümcemin ikizleri 5 buçuk yaşındalar batın ve barkın isimleri ikiside çok tatlı güzel çocuklar ama ikiz oldukları için mi bilmiyorum hem aşırı yaramazlar hemde sürekli hastalar ama bu durumun ikiz olmalarıyla mı alakası var bilmiyorum benim sülalede hoca çoktur onlara hep okutmak istediklerinde hoca isimlerinin ağır geldiğini yıldızlarının düşük olduğunu söylemişlerdi bu arada hoca dediysem öyle muska yazanlardan değil nazar duası okurlar sadece bide kuran dersi veriyorlar 25 öğrenci ile sürekli hatimleri oluyor annem hatimlerde dua edin diye söylerdi