ekimkizi_ Sadeturkkahvesi geçen gün kuryenin adı barkındı ilk defa karşilastim barkın adında biriyle😀
pandarento Sadeturkkahvesi kuzenimin adı hemen hemen 30 yaşına gelmiştir :) efendi bir çocuk anne babası küçük yaşta ayrılanlarına rağmen çok efendiydi hala daha öyledir 🤎
Cadisilae Sadeturkkahvesi çok ters bi yer ve karışık geliyor bana orası akbatıya geliyorum arada. Malum marmarapark esenyurtlu dolu
Sadeturkkahvesi Cadisilae evet çok ters burası ayrı bi dünya burda oturan mecbur kalmadıkça dışına çıkmıyo 😀
Sunismyson Sadeturkkahvesi çok sessiz hemen kaynaşmayan, atılgan olmayan, ama girdiği ortama ayak uyduran ve alışınca hemen adapte olan mülayim görünüşlü, çok zeki ama aklını kullanmayan.
Sadeturkkahvesi Cadisilae doka dimi hahaahah tüm yaz ordaydık 😀 daha hamile değilim haahhahahaah ben planlı yaşayan bi insanım şmdi isimleri belirleyp ayına göre burcuda belirleyp kalacağm Allah izin verirse ahahahahahahahah
Cadisilae Sadeturkkahvesi hamileyken gidiyordum unuttum kız adını. Şuan çok uzak diye gitmiyorum 🤣 zaten anca gebelik aşermesi oraya kadar götürebilir beni 🤣 tek denemede oluyor mu ki ya 🤣🤣 ben 5. Ayda tutturdum 🤣
sarmaliklahana Sadeturkkahvesi üniversite arkadaşım vardı. Değişik bir cocuktu. İyi mi kötü mü dürüst mü yalancı bilemezdik. Herkesle mesafeli ama selamı sabahı kesmez. 2 sene boyunca tam olarak cocugu tanıyan var mı bilemiyorum 😄 kötü de diyemem bişeyini görmedim ama iyi de diyemiyorum 🤭
morbulutlu Barkın💙gezgin demek. Benim öğrencim vardı. Dünya tatlısı nasıl sakin akıllı bir çocuk inanılmazdı. Ayrıca aşırı güzel bir isim,eşim beğenmediği için koymadım🥹