HaLe31 alexab nasıl sürülerek mi acaba, trendyolda hep yumuşak içim vs diyince içildiğini düşündüm açıkçası
Lolik Mom_my onu doktorunuza danışın yanlış yönlendirmek istemem ama benim aldığım el yapımı tamamen doğal bir ürün yaşından itibaren de kullanıyorum
Lolik ikizlerimgozbebeklerim 29 aylık. Göz kararı ama 10 damla falandır sanıyorum . Pompalı ağzı yarım pompa veriyorum
ikizlerimgozbebeklerim alexab merhaba. Bende instagram yok maalesef. Nasıl kullanılıyor,biraz bahsedebilir misiniz? 20 aylık bebeklerim. Geniz akıntısı akabinde otit oldu biri,diğeri de krup oldu. Biz nasıl kullanabiliriz?