obiranne3 Aydakisiyahedicikk udi hindi yağı,iyot bunlr doğal antibiyotikler. ilaç sektörünün ilerlemesi için piyasadan kaldırılmaya çalışılan fakat bilinçli annelerin kullandığı takviyelerdir.
Lolik Aydakisiyahedicikk boğaz ağrıları , öksürük,hırıltı, balgam, burun tıkanıklığı bunlara iyi gelen doğal bir yağ çeşidi. Faydasını çok gördüm . Bağışıklık sistemine de etkili diye biliyorum
Birbahargunu Aydakisiyahedicikk üst solunum yolu enfeksiyonlarinda kullanıyorum bebeğim 10 aylıktı ilk kullandigimda burnuna birer damla bogazina da iki damla vermiştim burun tıkanıklığı hastalık virüs öldürüyor boğaz yanması kızarıklık ağrı bunlara da etkili
Lolik Mom_my içiriyorum da sürüyorumda Öksürüğü olduğunda sırtına sürüyorum ve 10 damla kadar içiriyorum , burnu tıkandığında da burun deliklerine sürüyorum .
Beyzaveduru Ben de kullanıyorum. Kullanan anneler yanıtlarsa sevinirim kullanınca bebeğinizde ishal oluyor mu
alexab Beyzaveduru yok olmadı. Bu yağlar ince bağırsaktan emilim yapılıyor. Aynı zeytinyağı gibi bu nedenle ishal bununla alakalı değildir.
alexab Aydakisiyahedicikk ben de kullanıyorum. Udi hindi yağı ben kızımın burnuna damlatıyorum tıkanınca ya da serum fizyolojikle karıştırıp damlatıyorum. Aynısını eşimle kendime de yapıyorum. Bununla beraber karamürver özü sabah akşam 1 tk veririm ve çörek otu yağı günde 1 tk veririm. Hastalık zamanı kullanıyorum, Günlük hayatta kullanmıyorum. Çok faydasını görüyorum hemen toparlıyor kızım.
alexab aybarsmom34 benim kızımda 14 aylık 1 yaşına bastığından itibaren kullanmaya başladım. Yani evet kullanabilirsiniz. Ama ölçüleri sakın atlamayın fazladan vermeyin.
aybarsmom34 alexab Ay hiç bilmiyorum ki ölçüleri nedir. Yani bu yağıda yeni duyuyorum. Merak edip size sordum
HaLe31 Merhaba ben de araştırıyorum bunu ama oğlum net içmez bunu, buhar yoluyla uygulayıp faydasını gören oldu mu?
HaLe31 alexab nasıl sürülerek mi acaba, trendyolda hep yumuşak içim vs diyince içildiğini düşündüm açıkçası
ikizlerimgozbebeklerim alexab merhaba. Bende instagram yok maalesef. Nasıl kullanılıyor,biraz bahsedebilir misiniz? 20 aylık bebeklerim. Geniz akıntısı akabinde otit oldu biri,diğeri de krup oldu. Biz nasıl kullanabiliriz?
asell13 Aydakisiyahedicikk oğluma ve kendime kullanıyorum biraz boğazımız ağrıdımı hemen bi kaç damla kullanıyoruz veya burnuna damlatıyorum çörek otu yağı hastalık döneminde hergün normalde bağışıklık için haftada 1 veriyorum hindistancevizi yağı günlük veriyorum çocuklarıma hastalık döneminde ravla marksının kullndığım bir çok ürünü var ilaçsız geçiriyoruz çok şükür kızım 9 aylık ona daha yağlara başlamadım yaşında başlayacam ama kızımada yine ravla markasının kullandığım ürünleri var bağışıklığı ve iştahı için