[silindi] Bugun doktora gittim 2 cm miyom var dedi. Adettin 3. Günü gel dedi . Bi açıklama yapmadı bende tabi araştıra araştıra bi hal oldum. Bu miyom tehlikeli mi ???
ekimkizi_ [silindi] miyom iyi huylu tümorler bende de var hamileyken baya büyüdu kandan beslenip büyüyebiliyolar sizinki küçükmüş ama yeri de önemli tabii.Alalım demediyse çok da önemli değil demek ki
BordoHuniliAnne [silindi] bende ikinci sezaryenimi olurken, doktor bebeği çıkardıktan sonra miyom var onları da şimdi alacam haberin olsun dedi, yoksa haberim bile yoktu. Hatta birkaç tane daha çok küçük olduğunu onlara müdehale etmediğini söyledi.
kuzeyyy07 [silindi] miyom un yeri ve yaptığı şikayetler önemli. Benim rahmin içinde ve 9 cm di. Uzuve ağrılı adet dönemlerim oluyordu. Çocuk isteğimiz de olunca ameliyat oldum. Bir yıl sonra da hamile kaldım. Sorunsuz atlattım
lceLady [silindi] Ben sogan suyu sayesinde kurtuldum 1 ay icinde İbrahim Saraçoğlu tarifidir Deneyin derim 👌
ekimkizi_ [silindi] genel olarak kötü cikmiyor takip eder sizinkini su zaman gel falan demedi mi şikayetiniz mi vardi rutin muayenede mi cikti
ekimkizi_ [silindi] duruyor hamilelikte 10 cma cikti hatta bebeğim karnimda onu tekmeliyodu hissediyodum😀rahminize saplanmis bir et parcasi gibi düşünebilirsiniz genel olarak evhamlanacak bisey cikmiyor
[silindi] ekimkizi_ adet günüm 7 gün sürüyordu ama artık 7 gün normal gelip 7 gün sonra az lekelenmelerim oluyordu. Gittim miyomun var dedi . Kan aldı adettin 3. Günü gel dedi.
ekimkizi_ [silindi] bende ilk duydugumda cook uzulmustum daha bekardim kadin bana evlen hemen cocuk yap dedi ustelik nisanli bile degilim cok aglamistim😀bazen fazladan kanamaya sebep olabiliyolar gidince yine detayli sorarsiniz ama bisey cikacagini pek sanmiyorum büyümedikce zarari olmuyor pek
ekimkizi_ [silindi] hamile kalmadan önceki muayenemde alinmasi gerek dedi doktor 1 ay sonea hamile kaldim😀sezeryan olsaydim eğer almasini isteyecktim doktorun aliniyosa normal doğum yaptim ama bebegimin gelisimini etkiledi sanirim biraz ikinci bir hamilelik dusundugumde once onu aldirmam gerekiyo cunku hamileligin basinda kanamalarim oldu miyom yuzunden progestan kullandim sukur ki bebişim sıki sıkı tutunmuş🤲🏼düşüğe de sebep olabiliyormus cunku
ekimkizi_ [silindi] tahmimi 5 6 senedir beraberiz benim oğrendiğim tabii belki daha öncrsinde vardi bilemiyorum cikolata kistim vardi sonra o gitmis miyom gelmiş😀1 sene oldu gidip muayene olmadim henüz baktirmam gerek.
[silindi] ekimkizi_ aynen ihmal etme git bence . Rabbim seni evladına evladınıda sana bagışlasın canım. Cok sagol zamanını ayırdıgın için.
ekimkizi_ [silindi] aminn insallahh teşekkür ederim ameliyat durumu olurss diye bebeğimin toparlanmasini bekledim 1 oldu vakit ayirip gidicem bende tesekkurler🤲🏼Allah size de şifa versin insallah
[silindi] BordoHuniliAnne gercekten mi ? Ben 13 ay once sezaryen oldum doktor fark etmedi o zaman yad yeni mi oldu ? Küçükleri için ne dedi doktor ?
[silindi] kuzeyyy07 maşallah . Benim 3 cocuğum 😄 Allah onları bana benide onlara bağışlasın. Korktugum acaba onceden mi vardı? Yoksa yeni ve hızlımı buyuyor ?
VahsiKelebek_ Benim annemde vardı cocuk yaparsan geçer demişti doktor annem de çocuk yaptı bebeğimin üç yaşında dayısı var şu an 😅 ama geçmişti aklınızda bulunsun