bisusbe_ bizim burda baskıyla evlendiriyorlar sonra da boşatmıyorlar aileler ve burada(Antep’te) eğitim çok düştü, anne babaların, genç kızların kafası sadece evliliğe çalışıyor, aileler ne kadar erken gelse görücü o kadar kârdır kafasında, bende bir erkek çocuğu annesiyim başka da çocuk düşünmüyorum çocığıma en iyi eğitimi vermeyi her zaman arkasında olmayı hedefliyorum inşallah