meraliredam bisusbe_ olay çok boşanma az boşanma değil ki.Sayısal verilerin ardında kaç kadının gözyaşı var.Bunlar anca böyle boş çetele tutsun
Hayallerhayatolsa bisusbe_ aynen çok zor erkek eline mahkum olmak Ailenin yanına bile sığmıyorsun İzmir tatarı çocuklarına sahip çıkıyor sanırım
suhedaaaaa merkursavascisi_06 Ya 3 de olabilir 2. eşiyle barışıp tekrar evlendi galiba hatırlamıyorum şu an. Kendi de gelse gülerek anlatır 😹 ikisini de iyi ki boşamış. Belki evlatlarım babalarından ayrı, yuva kuramadım diye içi burulur ara ara ama kimseye belli etmez kolay kolay çok neşelidir. Şu an yine evli mutlu Allah’a şükür. 🙏 🫶
suhedaaaaa meraliredam Ya benimki biraz boş boğazlık o an okuyan belki güler diye aklıma gelir gelmez yazdım ama ablamı incitecek bir muhabbet değil bu tabii kendi bile gülerek anlatır ona istinaden 🤗 boşandığı insanlar kötülerdi gerçekten. Yarabbim tüm boşanmak isteyip de boşanamayan kadınlara güç versin yollarını açsın inşallah 🙏
meraliredam suhedaaaaa Yok ben anladım sizin niyetinizi , güldük de hepimiz.Kim yuvasını bozmak ister ki hem.Önemli olan şuan mutlu olması.Bir ömür de böyle olsun inşallah.Ablanızın incinecegi bişey yazmadiniz.Tebessüm ettik, yerinde bir espiriydi 😄❤️
sarmaliklahana bisusbe_ İzmir diğer illere göre daha acık görüşlü daha medeni gelmiştir her zaman bana. İnsanların yetiştirilme tarzı hayata bakışı VS gibi etkenlerden dolayı olabilir 🤭 Bak mesela Hakkari de neden en az malum sebeplerden ☠️
Meri-Mel sarmaliklahana Öyle demeseydiniz iyiydi medeniyetten ziyade ,Hakkari de imkanlar da kısıtlı ben batıda oturan biri olarak şartlardan ötürü olduğunu düşünüyorum 🙈