Drkbrfo 3.gün artık tutmaya başladı kendi söylemedi ben var mı dediğimde yok dese de hep götürdüm o zaman yaptı 10 güm sonunda kendi söylemeye başladı hala da ben yok dese de götürüyorum yaptırıyorum. Geceleri de ilk yatmadan önce sonra 11 12 gibi birde sabaha karşı ilk başlarda çok ağladı ama ben telkin ettim çiş hadi çiş vs diye yaptı sonra . Şimdi alıştık çok şükür pes etmeyin az sabır sadece