Drkbrfo bizim böyle olmamıştı. İlk gün 2 defa ikinci gün 1 defa kaçırmıştı altına. Sonra gayet güzel ilerlemişti. Çocuğun hazır olması ile alakalı bence, ben çocuğumun hazır olduğundan emindim çok şükür yanılmadim. Siizn bebis kendisini hazır hissetmiyor olabilir mi