Ben özelde doğum yaptım ancak 5. Ayda böbreğim su toplamıştı, devlet hastanesine, hatta araştırma hastanesine gittim, acil beni kadın doğum acile sevk etti, kadın doğum tekrar acile gönderdi, acil bu sefer ultrasona yolladı, ultrasonda böbrekte su toplama tespit ettiler, sonra beni normal kadın doğuma göndediler, kadın doğum bizle ilgili değil dedi, tekrar kadın doğum acile yolladı. Kadın doğum acil erken doğum olabilir, sana yatış vermemiz lazım ama bebeğin doğaraa yeterli yeni bakım ünitemiz yok dediler 🤷🏻♀️ Bir de kağıt imzalaman gerekiyor dediler. Bütün gün oradan oraya gezdim. Ve bebeğim doğsa üniteleri yok, mesüliyet kabul etmiyorlar. Sonunda bana ilaç verip gönderdiler, sonuç ilaç ile düZeldim doğum falan da olmadı. Ama yaşadığım korku anlatılamaz. Bebeğim 5 aylık doğacak büyük ihtimal yaşamayacaktı, yaşasa küvez yok, küvez bulsak ne kadar kalacağı belli değil 🤦🏻♀️ Özelde doğurdum ve harika bir 3 gün geçirdim, bebeğimle ayrı benimle ayrı ilgilendiler. Devlette doğursam artık panikten ölürdüm herhalde.