Busrmomthe
Öncelikle çok geçmiş olsun, kendime olmuş gibi çok üzüldüm.
Bu işin özeli-devleti, vajinali-sezaryeni yok maalesef.
Allah iyi insanlarla karşılaştırsın 🤲🏼
Ama el-ayak bağlamak nedir?
Şikayette bulundunuz umarım.
Zira bu bir insanlık suçu, bence.