oylesinebiri__ meliiii kamera elinizdeyse tuşları vardır yada telefona bağlı sistemi varsa ordan sıfırlayın
TulayGeriDon meliiii markası ne? Ben kiwi kullanıyorum. Nereden bakabilirsin bilmiyorum ama. Her ihtimale karşı resetleyip tekrar kurabilirsin. Ben öyle yaptım. Garantiye aldım