Huma_kus34 bilmiyorum ki ben farkında değildim pek çok kilo aldım ilk gebeliğimin kilolarını veremeden gebe kaltım tekrar ben kilodan diye düşünmüştüm nefes darlığı çarpıntı vs. Sezaryen olmak için anesteziye görününce ekg de çıktı önce sonra doğum sonrası kardiyolojiye gittim kaçak var dediler beloc kullanıyorum şimdi hatta tekrar kontrole gittim ilacı değişeceklerdi düzenli kullanmadığım için değiştirtmedim. Tekrar gideceğim. Benim ki düzelmezmiş belki 10 sene sonra bla bla en son raddeye gelirsekte kaçak olan yer ameliyatla yakacaklarmış öyle yani Allah kimseyi sağlığıyla sınamasın