Huma_kus34 çok zor bi durum sanki kötü bir şey olcak gibi , kalbim ağzımda atıyordu sanki acile gitim ekg baktılar hastneye gidene kadar geçtiği için temiz çıktı kardiyolojiye gittim şehir hastanesine ekg istendi yine bir şey çıkmadı ekg o an varsa görülür . Randevu verdi kalbe bakmak için 2 ay sonraya bekleyemedim tabi hamileyim doğumda panik yapmaktan korkuyorum bu süre içinde araştırıyorum panik atak vs olabilir yazıyor ama bilemedim yine kardiyolojiye gittim bu sefer özele yaklaşık randevu test derken 5 6 bin tl verdim . Kalbe ultrasonla baktı temiz halter takıldı bir gece boyunca sende takılı kalıyor sabah çıkarıyorlar sonuca bakıyorlar doktor baktı kalp de düzensiz atış var dedi bazen hızlı atmış beloc diye bi ilaç verdi içince sakinleşiyorum . Doğum yapalı 2,5 ay oldu geçti çok şükür inşallah sizin de geçer kısa sürede