LezizeNine _Goktugunannesi__ çok güzel olmuş pasta canım marifetliymiş görümcen ☺️ sen bunun aksine siyah yaptırabilirsin beyaz kısmını. Nice mutlu yılları olsun abimizin güzel karısıyla evlatları ailesiyle 🌸
_Goktugunannesi__ LezizeNine Ayy evet el berecisi çok fazla ve bu aceleyle yapılmış pasta son dk belli olduğu geleceği siyah gıda boyamız yoktu birde tam siyah rengi vermiyor grimsi oluyordu önceki denemelerde
Duyulurum _Goktugunannesi__ o değil de “senden önce sadeydim/karanlıktım senden sonra çiçeklendim renklendim” diyebilmek en büyük hüner bence :)
Mayaden _Goktugunannesi__ yok anlamını biliyorum ama renkli oluşu pek hoşuma gitmedi onu demek istedim 😌
Dedektifgadget _Goktugunannesi__ eh işte idare eder sevgililer gününü boşverinde şöyle pasta olsada yesek 😋 Hazır mı kendi mi yaptı?
Orenda_ _Goktugunannesi__ Bu pastanın fikri güzel ama senden sonrasını böyle gökkuşağı gibi değil de çiçeklerle olsa daha güzel olur.Ben öyle düşündüm yani🥰😍