Meri-Mel haha tadı bilmem ki bak öyle diyince benim de canım çekti 🥹 kurabiye yapmadım daha inşallah yarın yapıcam 2 gündür şeker ilacım iğnem bitti doktorum gitmiş çok üzüldüm baya randövü aldım başkasından şimdi bugüne akşam 9.50 randövüm var bir saatten çıkacam gidicem doktora şekerim 2 gündür yüksek ilaç içemediğim için o yüzden yapamadım doğru düzgün bir şey