suheyla92 Yok kendim için sormuyorum çok yakın bir arkadaşım için soruyorum yani bilmiyorum bana da açıkçası biraz öyle geliyor yani sevkini kırmak değil de yani biraz ben açıkçası mantık çerçevesinde düşünen bir insanım en basiti benim kız kardeşim ve ablam İkisi de çok güzel üniversitelerden mezun oldular birisi ODTÜ biri diğeri Hacettepe ikisi de bekardı günde en az 10 saat çalışarak ve matematikleri de vardı 83 84 puanla ancak atandılar yani 85 86 puan almak için 0 matematik günde 3-4 saat çalışmak birçok şeyi de unutmuş olmak bana bilmiyorum çok zor geliyor ama bu şekilde yapılır mı isteyip de başarılabilir mi orasını bilmiyorum bu şekilde olupta 85 puanla atananlar var mı sormak istedim yani neden olmasın ben başardım mı yoksa bence boşuna macera mı merak ettim