Arkadaşlar mantık çerçevesinde bir soru sormak istiyorum size bu işin oluru var mı sizce size de sormak istiyorum 2 çocukla 10 sene önce mezun olmuş ve sıfır matematik bilgisi var günde 3 saat 4 saat çalışarak 85 puan şartı var bu şekilde KPSS’yi kazanmak mümkün mü bu şekilde olupta kazanan var mı aranızda yoksa boşuna macera mi?