KereMini1 aslında bende hastaneden çıkmadan istiyordum ama Dr bi hafta sonra kontrol edelim, yenidoğan sonuçta herhangi idrar yolu sıkıntısı var mı çiş yapabiliyor mu vs dedi ona göre karar verelim dedi. 2. Haftada yaptırdık. Ellerini oraya götüremiyor, yenidoğan bebek zaten sürekli uyuyor, acı hisleri de çok fazla olmuyormuş, çok güçlü oluyorlarmış, hücre yenilemesi ( iyileşmesi) de hızlı... Daha bi kaç bişi de vardı aklıma gelenler bunlar. O yüzden herkese bende tavsiye ediyorum ne kadar erken o kadar iyi 🤗❤️❤️