KereMini1 biz de 3.5 aylıkken yaptırdık, sadece eve geldiğimizde çişini yapınca ağladı 1 kez ondan sonra huysuzluğu olmadı. Benim bebeğim o dönemlerde yavaş yavaş dönüyordu artık, keşke daha erken yaptırsaydım bile demiştim. Bence yaptırın, korkulacak bişey yokmuş diceksiniz👍🏻