uslukubra herkes ozelden ulasmaya calistim ulasamadigim var ise belirtilse ona da yazarım. Bence kesinlikle yapmamız ya da yapmamamız diye tabir ettigimiz bir sey yok. Sadece kesinlikle cok ama cok sakin kalmamiz gerekiyor. bir de destekten vazgecirirken baska bir destege alistirmamak gerektigini soyluyot egitmenler. Ben cok esnek davrandım. Asla kucagima almayacagim, temas etmeyecegim, 5 dk icinde uyumasi lazim, tam dakik su saatte uyutacagim gibi seyler yapmadım. Hep bebegimin durumuna gore o an ogrendiklerim ve hislerimle hareket ederek bebegimin ihtiyaclarina cevap vermeye calistim. Şuan mesela diger uyku egitimi veren annelerinki gibi yatiriyorum 5 dk icinde uyuyor gibi bir sey yok bizde. Bazen 5 dk suruyor bazen 10 bazen 40 dk suruyor uykuya dalması. Ama o uyurken ben yorulmuyorum ya oturuyorum yaninda ya da kendi yataguma uzanip onu izliyorum bana ihtiyac duydugunu dusundugum anda da ya onu opuyorum, temas ediyorum ya yatagina vurup pis pis yapiyorum. Benim egitime baslarken amacim kisa surede hemen uyusun degildi. Gece uyanmalari kesilsin/ ya da azaldin, bir de bel agrim coktu besiginde kendi uyumayi ogrensindi. Amacima ulastigimi dusunuyorum.