arasbek ben bu yola cikarken hep dedim ki kendime bebegimi aglatmayacağım. Geceleri en az 10 defa kalkardı. Burcu hanim egitimden iki hafta once bilgi veriyor ve saat duzenlemesi yapiyor. Su saat uyucak gibi degil. Mesela sabah 6-8 arasi uyanis uyandiktan sonra 3 saat sonra uyusun diyip aralık veriyor. Benim bebegim hic aglamadi gercekten. Ama ben biraz hislerimle de hareket ettim. Mantigima uymayan, icime sinmeyen “egitim” adi altinda hic bir sey yapmadım. 5.5 aylikken egitim aldik suan 9 ay 24 gunluk. Ve Burcu hanim egitim bittikten sonra hangi ayda ne sekilde davranmamiz gerektigini de anltiyor. Suan gece beslenmesini de kestim onun anlattiklarini uygulayarak. Geceleri kesintisiz uyuyor. Benim bebegim kolik bir bebekti. Hic inanmayarak bu yola cikmistim. Ama 7-8 gunde tum duzenimiz oturdu ve bebegim alisti. 6 aylik oldugundan beri dis zamani ve hastalik hali haric uyanmaz, aksamlari 9 da uyur sabah 8 de ben uyandiririm