gkcesrp
Rica ederim ne demek 🙏🏻 Ben de doktora gidene kadar kahvaltıda tahin pekmez, ceviz, badem yiyordum gün içinde çikolata yiyordum ya da çikolatalı kakaolu kek-tatlı, simit falan dikkat etmiyordum yani. Doktor dedikten sonra kestim ve ciddi anlamda azalma oldu tamamen geçmedi kremi sabah akşam sürüyorum. Doktor da tamamen geçmez cildi çok hassas bu gibi durumlar 1 yaşına kadar devam edebilir, imitasyon takı vs. takamaz dedi. Naçizane tavsiyem bu yiyecekleri kesip bir süre gözlemlemeniz 🙏🏻 Süt alerjisinde daha farklı semptomlar da görülebiliyor mukuslu kaka gibi diye biliyorum.