Benim kızım da 2 aylık atopik dermatit. Yüzünde, kulak arkasında, koltuk altında kızarıklıklar var iki gündür kol dirsek içlerinde de oluşmuş. Doktorumuz süt ürünleri diyeti için çok radikal bir karar olur çünkü süt ürünü giren hiçbir şeyi (keki, poğaça, peynir, kaymak vs.), et ürünlerini yememen lazım dedi. Onun yerine tahin/susam, kabuklu kuruyemiş ve kakao/çikolata yeme gözlemle dedi. Ben dikkat ettiğimde kızarmalar geçti ama bazen simit ya da çikolata yiyorum direkt belirginleşiyor. Biodermanın kremini verdi sabah akşam sürüyorum eğer geçmezse alerji testi yaptırmamızı söyledi. 1 yaşa kadar olur dedi. Kızım çok açık tenli ve sezaryen doğum sanırım etkisi var bunların da.