Sedsedsed ben genel olarak Türkçe konuşuyorum babası anadil konusunda çok istekli o da hep Kürtçe konuşuyor bazen gel gel diyor babasına babası Kürtçe gel demediği sürece kalkmıyor hemen anlayıp Kürtçe kelimeyle çağırıyor hayvanları vucüttaki uzuvları araçları öğrendi , isimleri sayı ve renklerin bir kısmını da öğrenmiş durumda ama iki dilde de biliyor. Açıkçası öğrenmeye açık ve duyduğu kelimeleri tekrar ediyor hafızasında da kalıyor bende bu yüzden ingilizce öğrenmesini de istiyorum bana anne, ana,da, mami ve ismimle sesleniyor keyfine göre 😄