momikaa ben yurtdışında yaşıyorum çocuk doktorlarımız 3 yaşa kadar kendi anadilini konuşmamızı tavsiye ediyor.Türkçeyi gayet net anlaşılır şekilde konuşuyor (söylediği kelimeleri yani) 28 aylik oldu şuanda.
Bazı Fransızca kelimeleri biliyor,merhaba nasılsın, teşekkürler,rica ederim gibi.
Yani illa öğrensin diye diretmedik.Oyun grubuna gidince orda öğrendiği bir iki kelime fransizcasi var yani 😂