Aselmira_26 brtc ne kadarlik kizin ne kadar suredir kullaniyor ? Ya iste bir kac gundur kullaniyoruz ama cekistiyor bazen iste rahat hareket edemeyince sinirleniyor falan
brtc Aselmira_26 21 aylık ve 4-5 aydır kullanıyor ilk zamanlar çok çıkarıp attı şimdi de bazen taktırmak istemiyor ama genellikle sorunsuz takıyor artık
AnneOlmakCokGuzel Merhaba benim oğlum 6 aylık her iki gözü için de 3 buçuk numara çıktı gözlük verdiler, hipermetrop dediler, çok şaşırdım biraz kayma vardı belliydi ama bu kadar da beklemiyorum. Düzelir mi sizce gözlük kullanımın da, kullanıp da düzelen varmı acaba?
Minikyavruum AnneOlmakCokGuzel 3 aylığız hipermetrop yüksek kayma ile beraber olması bizi endişelendiriyor dedi şimdi 4.5 aya kadar tek taraflı bant kullan dedi yarımşar saat duruma göre gözlük vereceğiz 4.5 ayda dedi biz çok üzüldük ya 😕 Prof dr du gittiğimiz
AnneOlmakCokGuzel Minikyavruum hangi hastaneye gittiniz, kaç numara çıktı gözleri, hergün kapama biz de yapıyoruz o etki ediyo biraz da olsa. Bende inan çok üzülmüştüm 6 aylıkken başladık gözlüğe ama alıştım artık şimdi gözlüksüz daha değişik geliyor gözüme
Minikyavruum AnneOlmakCokGuzel biz ankaradayoz Prof yonca hanım var özel muayenehanesi var oba gittik derecesini söylemedi sormayı unutmuşum bir daha gittiğimde soracağım
AnneOlmakCokGuzel Minikyavruum anladım canım, ameliyat falan öneriyor mu ne diyor sadece gözlük ile mi tedavi yapacak, her ikisine de yapıyoruz kapama sol gözü 2 saat sağ gözü 1 saat kapatıyoruz
Minikyavruum AnneOlmakCokGuzel şu an kapatma yap yarımşar saat her iki gözü dedi 4.5 aylık gittiğimizde gözlük verebilirim dedi 😕 çok küçükler ya nasıl olacak bilmiyorum artık 😞
AnneOlmakCokGuzel Minikyavruum olsun alışıyor insan bende ilk zaman çok ağladım ama herşey onun için yapacak bişi yok
Minikyavruum AnneOlmakCokGuzel çok haklısınız erken teşhis en önemlisi 👍 siz bebeğinizin gözünde değişiklik hissediyor muydunuz bana normal geliyor ?
AnneOlmakCokGuzel Minikyavruum ben 3. Aydan sonra kayma farkettim normal çocuk doktorları hep yalancı kayma dır dediler 6 aylıkken göz muayenesine götürdüm orda numarası çok yüksek çıktı, ama gerçekten gözlük ve kapamanın faydası oluyo hele kapama çok iyi geliyo
Naz93 AnneOlmakCokGuzel Minikyavruum benim de oğlumun gözünde kayma var bozukluklarda var tabi şimdi 20 aylık sayılır bir iki ay sonra ameliyat olacak gözlükle beceremedik bu işi geçmedi düzelmedi zaten şimdi gözlüğü de taktıramıyorum ayrıca sizlerin gibi kapama da yapmam lazım ama mümkün değil gözlüğü de o kapatma bantlarını da çıkartıp fırlatıyor siz nasıl yapıyorsunuz bunun bir yöntemi var mı
Minikyavruum Naz93 benim bebeğim 3 aylık o yüzden bantı çıkaramıyor 🙁 ileride nasıl olur bilemiyorum.
Naz93 AnneOlmakCokGuzel takmadığı için mi değiştirdiniz bu kadar neden onuncu bir yolu varsa biz de değiştirelim diye soruyorum