Aselmira_26 bir de bi doktora daha götürebilirsin içinin rahat etmesi için, yaklaşım farkı olabilir. Yalnız yeğenimizde de kayma var kullanıyo gözlük. Yoksa çok gören gözü kullanıp diğerini kullanmayı bırakıyolar, o göz kasları gevşeyip kaymaya başlıyo , yani gözü tembelleşiyo. Kaç derece dendi