suheyla92 eges_momm ilk kalin duz almistik elimi yikayinca falan islak kaliyo ck rahatsiz oluyordum ince dumduz aldim cok rahat yok gibi ve zarif duruyor. Bombeli model sevmiyorum
TulayGeriDon eges_momm alyansim yok. Sattım yedim😄 Tektaşım ve bagetim duruyor. Görsellerini paylasayim
Tatlican eges_momm Tektaş ve baget modası gecti gibi daha farkli modeller yokmu acaba Bendede baget var takiyorum tabi rahat ama herkeste ayni yaa
Aseldurumom_ eges_momm Nişanımda çekmişim baget yüzüğüm çok seviyorum alyansımı kalın almıştım rahmetli kaynanam beğenmişti kendininkini benzediği için beğenmişti ince olsun isterdim klasik alyans 🙈
Tatlican elisa2705 Ben bundan skılana kadar takarm sonra kesin onu bozar para ekler baska alırım alyansida öyle yaptim yani günluk yüzüğü en fazla 3yil sonrasinda farkli olsun istiyorm