Birbahargunu Benimki şöyle ama ikisini de takmiyorum 😄 alyans yarısı beyaz altın yarısı sarı hala çok seviyorum ama takamıyorum bir şey
_Goktugunannesi__ Birbahargunu alyanslarımızın aynı olması dışında sorun yok yani benimkide böyle ama tık farklısı şuan beğenmiyorum🙄
Birbahargunu 3kedili2bebekli alyanslarimiz aynı gibi benim de iki renk resmini atmistim ve evet ben de takmiyorum ya o kadar hevesle aldık 😂
3kedili2bebekli Birbahargunu a gördüm benim o taşlar tam ortada bir tarafı Rose bir tarafı beyaz altin takamiyorum ki bebeler izin vermiyor doğum yapacağım gün ellerim şişti bir anda çıkardım daha da takamadim bir yerlerine değer acır diye 😂
Birbahargunu 3kedili2bebekli aynı sayılırmış doğru bir kere kızıma çarptı yüzük daha da takmadım minicik kalmışlar zaten 😄
3kedili2bebekli Birbahargunu ben hiç cesaret edemedim özel bir günde taktım bebelerin ilgisini çekti daha da takmadım iste arada eşim takıyor kendi yüzüğünü aksesuar çok sever o 😂
minervadefne Klasik ince vardı bol gelmeye başladı bende sattım Ajda model aldım ince oda memnunum ☺️
komik [https://mutluresim.com/images/2025/02/06/1adE9B.jpg](https://) alyans takmiyorum bebk fazla hareketli buda cok hafif severek kullaniyorum
Mommyhann eges_momm klasik alyans var bende 6 yıl oldu nişan yüzüklerimiz bence en güzel model bu modası da hic gecmez cok güzel duruyor bendeki kalın
meleka234 eges_momm bende bunlar var. Doğumdan sonra parmaklarım sistiği için biraz küçük geliyo. Buda baget yüzüğüm ama taşları vs sürekli düşüyo evde sürekli takarsanız iş yaparken falan taşları sürekli çıkacaktır
kubra00k Bende kare baget sevmediğim için bunu almıştım, çok şık duruyor. Herkes sorar çok beğenilir. Tavsiye ederim. Alyanssım sade alyans.