Fatosssmomm YankiArin ben perişan oldum kamyonu vermekten de korkuyorum yan etki yapar ALLAH korusun zararı olur daha küçücük çünkü
YankiArin Fatosssmomm bana doktorum günde yarım çay bardağı kadar verebilirsin dedi. Bu tür şeylerden zarar gelmez canım bizler hep öyle büyümüşüz. İlaç kullanmaktansa ..,.
Fatosssmomm Smyra58 benim bebeğimde çok zor sürekli kıvranıp ağlıyor anason kimyon rezene karıştırıp veriyorum
YankiArin Leylabyr toz daha etkili ama güvenilir biyerden alırsanız. Sonuçta içinde ne olduğunu bilmiyoruz. Ben her ikisini de kullanıyorum. Sıcak suya atıp demliyorum 10dk . Ocakta ekstradan kaynatmayın
Annelik9292 YankiArin benim oğlumun da ses geliyor özelikle emzirirken bende belki alerjisi vardır diyordum
Sevdaysl Fatosssmomm ben kullandım canm etkisini gordum zatrm bebege 1 2 cay kasigi anca veriyorsun kilo kaubi yapmaz kendim de bi cay bardaginin yarisi kadar yapiyordum suttem gecsin diye
Deletedmom323 Fatosssmomm bence kendi yemeklerinde kullan ben yaptığım her yemeğe katıyordum yemeğin gazını alıyor böylelikle bana da geçmiyordu, ama ben biogia damla kullandım 3 ay çok faydasını gördüm