Mrskoc artık ek gıda dönemine girmişsiniz üzülmeyin. Ek gıda + anne sütüyle desteklersiniz bunyeden bünyeye değişir. Benimde 3 4 ay şıkır şıkır geldi sonra azaldı hatta mamaya başlamak istedim doktor kilosu çok iyi mamaya gerek yok zaten 5.ayda tadimlara başladık derken öyle devam etti şimdi 14 ay 21 günlük. Hala emiyor ama verimli değil çünkü artık şıkır şıkır gelmiyor ama ek gıda alıyor oyuzden sorun etmiyorum. Dut kurusu için hergun mutlaka, bestlak damla, ve tahin helva bunlarla idare ettim ben birde 3 litre su ama malesef suyla aram olmadığı için yapamıyorum bence oda etkiliyor