Prensesannesi___ Gecesiyah yaa niye acba kızım hasta olduğu zaman çok iştahsızdı yeni yeni düzelmeye başladı
Prensesannesi___ kutsal6363 vermeye başla ya alışsın çok da güzel yiyo pankek teyzesi varya kendi yiyince daha mutlu oluyo
kutsal6363 Prensesannesi___ ben eline veriyorum birşey yiyemiyor ağzına bile goturemiyor 🙄deneyeyim var mı böyle takip ettiğiniz sayfalar vs çok zOr bu ek gıda süreci bence ya