Prensesannesi___ Neler yapıyorsunuz gelişimi nasıl gidiyo kaç dişi çıktı uyku düzeniniz var mı ek gıda süreci nasıl gidiyor kızım çok çok huysuz
eymenesra Prensesannesi___ ne emekliyor ne diş var alkış gel gel yapıyoruz sürekli ve babaaa kelimesi sürekli ağzımızda emeklemeden umudu kestim dişe dair belirti de yok
kutsal6363 Prensesannesi___ 8 ay 5 günlük dış yok emekleme yok bazen otururken bile düşüyor gören herkes çok hareketsiz hiç birşey yapmıyor diyor 🤦🏻♀️ayrıca gece sürekli ağlayarak uyanıyor gündüz 2 uyku yapıyor oda Max 2 saat ve zorla uyutuyorum genelde
esraalic Prensesannesi___ 3. Dişi yeni çıkıyor çok fazla huysuz değil daha tam emekleyemiyor geri geri gidiyor biraz günde iki kez uyuyor işte 1 saat oda anca
yo_ca697 Prensesannesi___ 1 hafta sonra 8 aylık olacak 2 dişi var emekliyor ama 5 aylıktan beri emekliyor tutunup kalkıyor gündüz 2 uyku ama bana aşırı bağlı sürekli kulak istiyor sadece uyuduğu zamanlar iş yapabiliyorum yanda yemek yapıyorum onun dışında hep onunla olayım istiyor bi de benim bebiş bana kısa gibi geliyor sizin de öyle mi kızım bu aylarda daha uzundu diye hatırlıyorum 😀
Hep_oyle_olur_zaten Dişi çıkmadı henüz emeklemeye başladı uyku gerilemesi var bu günlerde . Gündüzleri iki kez uyurdu şuan bir kez uyur akşam da çok zor uyur
eymenesra Prensesannesi___ ah bacım Allah yardımcımız olsun şu an ayakta sallıyorum uyusun diye direniyor yarım saattir sallıyorum
kutsal6363 Ayrıca ek gıda süreciniz nasıl benimki birşey vermesem de mama alıyor kabız yaparken çok çok zorlanıyor günde 1 yapıyor ama sert kayısı yulaf vs de veritorum ama. Siz genel olarak Ne yediriyorsunhz
Prensesannesi___ kutsal6363 hastaydı bir ara annne sütü verdim sürekli şimdi iyi sebzeli çorba yapıyorum yoğurt doğal meyve suyu veriyorum sabahları haşlanmış yumurta labne peyniri pankek
kutsal6363 Prensesannesi___ yaa hiç pankek vs o tarz şeyler vermedim daha belki yoğurt veya sebze vs kendime kızıyorum yavruma iyi bakamıyorum denemiyorum demek birşeyler diye :(
Prensesannesi___ kutsal6363 vermeye başla ya alışsın çok da güzel yiyo pankek teyzesi varya kendi yiyince daha mutlu oluyo
Gecesiyah Prensesannesi___ 2 dişi var ve hiçbir şekilde uyku düzeni sağlayamıyorum gecesi yok gündüzü yok nerdeyse aşırı iştahsız kaşığı gördüğü an ağlamaya başlıyor ağzına zorla bişey verirsem tükürüyor emekleme yok ama komanda gibi sürünerek her yere gidiyor günde toplasan 300 cc mama içmiyor bile zaten 34 hafta doğan prematüre bi bebek ne yapacağımı şaşırdım kafayı yemezsem iyi
Prensesannesi___ Gecesiyah yaa niye acba kızım hasta olduğu zaman çok iştahsızdı yeni yeni düzelmeye başladı