-sevimlipolyanna- 15 aylık oğlum akşam sekiz gibi gece uykusuna geçtik fakat şu saate kadar 1553627282 kere uyandı neden böyle oluyor ben asla anlam veremiyorum aslaaaa
araskusum -sevimlipolyanna- benimki de aynı karnı tok, altı temiz, gaz yok, diş ağrısı yok sadece meme deliliği 🥲
aysebb -sevimlipolyanna- Diş gelecek olabilir onun dışında gündüz uykusu nasıl ? Benimde 15,5 aylık kızım bu hafta tek uykuya düştük
snur123 -sevimlipolyanna- Benim oğlumda aynı hemde doğduğundan beri çok nadir zamanlar da gece 3 kere filan kalkar ama o güzel dönemler kısa sürer bir elin parmağını geçmez sabaha kadar uyumasi ben gece emzirmesene bağlıyorum alışkanlık edindi bence ama biraktirmaya ne sabrım ne gücüm var
-sevimlipolyanna- araskusum Ya bu yorumunuz içimi rahatlattı. Acaba bi derdi mi var diye içim içimi yiyor fakat dediğiniz gibi memeden olsa gerek emip tekrar yatıyor
ozcan39 -sevimlipolyanna- araskusum Çok afedersiniz, konu dışı bir sorum var da, sizler de emziriyormuşsunuz, bu diş çıkarma döneminde emerken ısırma eylemine karşı ne yapabilirim acaba?
-sevimlipolyanna- lceLady Bunu da düşünüyorum acaba erken mi yatırıyorum diye fakat bu aylarda en geç 9 gibi uykuya geçmiş olması gerekiyormuş ya şu uyku saatlerini bir türlü ayarlayamadık :(
Kisirvetursu -sevimlipolyanna- uyku saatini biraz ileri cekerseniz belki biraz daha az kalkar en gec 9:30 da uyumuyor olsa bu kadar kalkamaz daha da yormaya enerjisini atamaya çalışın
-sevimlipolyanna- Ne sabrımı, ne enerjim, ne de yaşama hevesim kaldı. Bi insan wcye bile rahat rahat gidemez mi ya her şeyden nefret ediyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala -sevimlipolyanna- Gündüz uykusu nasıl ama, kaç saat uyuyor? Sabah kaçta kalkıyor?
-sevimlipolyanna- NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Çok düzensiz sabah 8-9 arası kalkıyor. Gündüz tek uyku yapıyor maksimum 1-1.5 saat
araskusum ozcan39 ben canımın yandığını belli ediyorum suratımı asıyorum kızıyorum yapma diye devam ederse mememi kapatıyorum cok ağlıyor tabi bir kaç saniye sonra tekrar emziriyorum, ama geçen gece resmen ağlattı beni acıdan yarım saat acısı geçmedi 🥹
meryemalparslan -sevimlipolyanna- 8 erken oluyor canım benim oğlumda ne zaman 8 de uyutsam hem çok uyanıyor hemde gece bir ara kalkıyor uyumamazlık yapıyor 9-9.30 gibi uyut