Whitewomen35 1mom1 o zaman ara ara farklı odalarda oyalayın çocuk belki hep aynı odada sıkılıyordur hahshhs şapşallar yani isteklerini dile getirene kadar zorluk olacak maalesef benimki 24 aylık oldu halen bazen ne istediğini o da bilmiyor 😀
balkizlar aysegul_my benim kızım da erkek gibiydi 3 yaşta duruldu biraz maşallah diyim de 🤣 çocuk bu anı anını tutmuyor
1mom1 ezgiii12490 evet ,yere bırakıyor oyuncak koyuyor önüne çocuk oynuyor , sevmek için alıyorlar çocuk istemiyor kendini atıyor ,başta mı öyle yetiştirmiş bilmiyorum ama kucağı sevmiyor yerde oynamak istiyor diyor 🤷
gmzearas 1mom1 Sizi çok iyi anlıyorum. Gerçekten çok zor bebek büyütmek. Ama onun size ihtiyacı var. Bende hep tükendiğimde ihtiyacı var bana diye düşünüyorum. Bizdede çok mızmızlık vardı özellikle 5.ay dişleri yüzünden o eller agızdan hiç çıkmadı çok zor bir aydı gerçekten salyası okadar çoktu ki anlatamam saat başı kıyafet değiştirdiğimi biliyorum. Hepimiz aynı yollardan geçiyoruz. Birbirimizi anlıyoruz. Geçicek bu zor günler. Sizi çok çok daha güzel günler bekliyor. 6. Ay tık diye kesildi salyalar ağlamalar. Sabır deyin 5 e kadar sayıp derin nefes alıp verin. Büyecekler böyle böyle ve bidaha kucağımıza gelmek istemeyecek ler. Kendinizi suçlu hissetmeyin sakın. Bebişinizle hep mutlu sağlıklı olun
gkcesrp 1mom1 ay aynıı benım kızım ya aynı bizde 5 buçuk aylıgız mutlu edemiyoruz resmen en basından berı böyle
1mom1 gkcesrp benim bebeğim 2 ve 3 aylık arası çok çok iyiydi kolay uyurdu uzun uyurdu ,uyanıkken mutluydu sürekli gülerdi vs vs ,3,5 aylıkken hastalandı,hastanede yatışı yapıldı o günden sonra çok değişti hiç bir şeyden memnun olmuyor
3kedili2bebekli 1mom1 oğlum aynı böyleydi ne mizmizi hep ağlardı hep güldüğünü 6 aylıkken gördük 3 saniye gülerdi sadece sonra yine surat asardi hiç mutlu edemezdik bende ağlardım niye böyle ikizi çok mutlu çok sakin oğlum neden mutsuz bizi sevmiyor falan derdim, çocuk oturmaya basladi sonra emeklemeye başladı bir çözüldü ki şimdi evde gülerek kosturuyor hep gülüyor tamam yine ağlıyor mizirdiyor ama mutlu artık gülüyor eğleniyor oynuyor yani sabır geçecek
Hep_oyle_olur_zaten Bi sorunu olabilir mi, mesela benim bebek de hemen herşeyden sıkılır o da çok mızmız ağlar. Ama çok da gazlı
1mom1 Hep_oyle_olur_zaten bilmiyorum ki anlayamıyorum ki derdi sadece kucağa alıp gezince susuyor bende o yüzden bir derdinin olmadığını düşünüyorum o yüzden