İyi akşamlar hanımlar, bebeğim 5 aylık gerçekten hiç mutlu değil yaa bunu fark ettim ,atakmış hastalıkmış uykusuzlukmuş vs vs derdim hep ama yok bu bebek hep mutsuz ,oyuncak ile iki dk oynamaz hemen sıkılır gördüğü her şeye bedenen kendini atar tutmak icin tutar ve hevesi biter bırakır,ek gıdaya çok istekliydi başladık ilk hafta yedi şimdi yemek istemiyor kucakta mızmız yerde mızmız oyun oynar mızmız şarkı dinler mızmız ya niye niye ,önceden yarım saat uyuyor diye yakınırdım şimdi 15-20dk ya düştü uykuları zar zor uyutuyorum o da o kadar sürüyor işte niye böyle bu çocuk benim bebeğim mı bozuk ya sinirleniyorum artık 🤦😂 arkadaşın bebeği var herkes karşılaştırir onunla maşallah diyelim öncelikle ,kucağa gelmeyi sevmiyor bebek kendi kendine oynar sakin vs vs derler hep benim bebeğim hiçbir şeyden mutlu olmuyor ya anlamadım