miranatlass bizde alerji maması kullanıyoruz bebelac pepti junior ilk başlarda asla icmedi kabul ettiremedim ama şimdi alisti içiyor bizimde yumurta ve süt proteine alerjimiz var bebelac pepti deneyin o. Daha iyi dedi dr diğerleri daha çok acıymış ek gida ile aranız nasil