9,5 aylık süt yumurta alerjimiz var testte pozitif çıktı ama çok büyük belirtilerimiz olmuyordu geçmeyen pişik hafif kızarıklık ve gürültülü kaka oluyordu sadece ek gıda sürecinde fark ettik bebegim alerji mamasını asla içmiyor anne sütü de almıyor süt ürünleri dev yok yani kalsiyumdan zengin beslenemiyor kahvaltıda yedirecek bir şeyde bulamıyorum irmikli muhallebilerden sıkıldı artık yemek istemiyor kendi basıma yoğurt vs denesem bir şey olur mu yani belirtileri hafifken şimdi yedirsem farklı ciddi bir belirti olur mu acaba 2.5 aydır diyette