Tuzsuzhelva aman bizimkiler ayrım yapıyor da ne oluyor ben mahalle olarak uzaktayim eltimle yanyanalar her şeylerini birlikte yiyip içiyorlar bende eşimle yiyip içiyorum çokta meraklı değilim zaten bizi desteklesinler onun karşılığında her şeye müdahil olsunlar diye destek de beklemiyorum birde tutsunlar demiyorum kimin işine ne geliyorsa kendileri bilir 😌