Merhaba kizlar ben bu konuyu buraya tasiyacagimi hic dusunmemistim ama anlatip dertlesecek kimsem yok desem dogru olur ..
Kayinvalidemle pek bi problemimiz yoktu neyse kaynimin konustugu bi kiz vardi kaynanamla o kiz telefonda konusurken surekli annecim falam derdi kaynanama.bende anne demeden hitap etmem hic. Neyse bi gun kaynim ben kaynanam otururken kaynim dedi ki guya saka yapiyo yenge senin papuc dama atilir yeni gelin gelince dedi bende o hic belli olmaz dedim sonra kaynanama dedim ki ayrim yapar misin gelinlerinin arasinda dedim (yapmam demesini bekledim yalandan bile olsa)bilmem ki kim bana annecim derse onu daha cok severim dedi .... ben şok tabiii... dedim ki seni alsa cigerine de soksa ben bundan bi adim ileri gidemem ben kendi anneme annecim demiyorum ki sana desem dedim .... birde kaynanamlarda evin parasi hep kaynanamdadir kaynatam maasini alinca kaynanama verir kaynanam da durur para neyse aradan bi zaman gecti onlara gitmistik gezmeye kaynatam bana 200 lira para verdi al kizim harclik yaparsin ama kaynanan gormesin dedi tam parayi verirken kaynanam gordu neyse ben parayi aldim tabi kendimi de suclu hissediyorum kadin gordu diye ben dayanamadim kaynanama dedim ki kaynatam bana para verdi ama ihtiyaciniz varsa geri verebilirim dedim (geri almaz diye dusunuyorum ben tabi) kadin utanmadan aldi parayi ben yine sokkkkkk o zaman bu zamandir ben kadina isinamiyorum agziyla kus tutsa yine sevemiyorum bu arada kaynim da o konustugu kizdan ayrildi 🤪🤪🤪