Elayberosmom nefes alamıyorum nefes bugün nasıl geçer bilmiyorum içim acıyor yutkunamıyorum iki sene geçti üzerinden ama hala dün gibi o gece bütün ailemi kaybedebilirdim o deprem iki saniye daha sürse annem kardeşlerim babam hayatta olmayabilirdi daha 4 aylık evliydim çok şükür aileme birşey olmadı amaa çok akrabamızı kaybettik enkaz altında 18 yaşndaki kuzenim iki ayagı birden kesildi çoçuk hayata yaşama küstü daha neler neler ben evli olduğum için başka şehirdeydim o gün eşimle annemlere ulaşana kadar nefes alamadım telefonlar kapalıydı gidene kadar ben byılmıştım arabada ve öyle gidiyordum ailemden bir haber alim allahım nolur seslerini duyim diye kardeşim aradı o ara o sesi hiç unutamıyorum abla biz iyiyiz merak etme ama burası mahşer yeri gibi yollar çok kötü nolur gelme dedi sizi görmessem nefes alamama dedim gittik eşimle annemle babamın bir köşede üzerlerinde yağmurluk o anı hiç unutamıyorum kızım herşeyimiz gitti amaa biz iyiyiz dedi saatlerce sarıldım anneme öptüm olsun dedim canınız sağ allahıma çok şükür onları bize bgışladı ama o kadar kötüydüki o gece sabah olmadı Rabbim vefat edenlerib mekanları cennet olsun kimseyi de sevdikleriyle sınamasın hayat kısa sevdiklerimize sımsıkı sarılalım 🥲