Ah ah deprem bölgesinde değilim ama hala 6 subat diyince içim yanar miğdem bulanır etkisinden cıkamadım … o videolar resimler bile yetti bana , hamileliğimi yeni öğrenmiştim kan tahlili için sağlık ocagına gidecektim sabah 8 de kalktım yolda gelirken deprem haberlerini gördüm .. 2 ay boyunca hep miğdem bulantı eşim vardıyalı çalışıyodu gece işe gidiyodu uyuyamıyordum .. 4-12 de eşim 1 de geliyodu 1 e kadar o televizyonu hiç açmazdım instagrama girmezdim evde tık ses yapmazdım deprem olurda duymam diye 3 ten 1 e kadar o kanapeden hiç kalkmazdım .. aklıma geldikce tüylerim diken diken olur😔😔