@“UrbanMom”#p34575303geçmiş olsun.
Benim küçük oğlumda 15 aylık oda dediğiniz gibi düştü. Tırmanma değil. Aslında aşağıya sarkıyor kafası ağır ya düşüyor.
Bizim yatağın yüksekliği 25cm yakındı eşim iyisi diye Onu almış ama böyle düşeceğini tahmin edemedik tabi.
İşbirdrn junnior baby model yatak aldım daha yeni 10 cm çok iyi. Yerde yatırmak işi sıkıntı bence, tercih meselesi tabi.