UrbanMom 18 aylik oğlum park besikte yatıyor en alt kısmında. Tirmanmayi öğrenmiş uyuyor diye bıraktım ama beşikten bir şekilde kendini yere atmış. Şu an bir sorun yok ama oğlum buradan tirmanmayi öğrendiyse artık hep yapar var mı çözümünüz?
bizdejantikizlardik UrbanMom Geçmiş olsun. Montessori tarzında yer yatakları varya onlardan tavsiye ederim bende ondan alcam.
Elika00 UrbanMom ben uzun süre yer yatağında yatırdım. En alta puzzle halısı üzerine battaniye üzerine de bebeğimin yatağını koymuştum. Öyle uyudu:) oda yapacaksanız ve kendi evinize geçecekseniz ben olsam böyle bir yer yatağı yaparım. Evinize geçene kadar bebiş de büyür kendi istediği şeyi de söyler :)
UrbanMom bizdejantikizlardik teşekkür ederim. Benimde aklımda bu yatak var ama nasıl yaparım bilmiyorum bebeğime oda da yapmak istiyorum ama belki kendi evimizi alma olayı olur diye geçiştiriyordum bu yataklar hep aklımda. Bu gidişle erkene çekilecek sanırım
bizdejantikizlardik UrbanMom Bence de erkene çekin çok tehlikeli bu şekilde. Bizde kiradayız kızımın odası yok ama yine de alcam yer var odamda. Şuan büyüyen beşiğin yan korkulukları söküp bizim yatakla birleştirdik düşer diye.
UrbanMom bisenakillisinzaten montessori yataktan almayı düşünüyordum ama erteliyordum sanırım vakti geldi teşekkür ederim
bizdejantikizlardik UrbanMom Öyle de olur ama bi tarafı duvara verince fotoğraftaki gibi de koyulur bence. Ben alınca yatağın yanına koymam diye düşünüyorum deniycez artık
UrbanMom Uykusuzhergeceeee onu da başka yerde kaldığımızda denedim hep yastıkları atmıştı tek çözüm yatak kaldı sanırım teşekkür ederim sizede
arenbeyinannesi UrbanMom 1 yaşında başladı atlamaya şuan 19 aylık sürekli atlayıp atlayıp yanımıza geliyor oyüzden bende motessori yatak sipariş vereceğim canım en mantıklısı o senin bebişte 1 kere yaptıysa maalesef ki devamı gelecek ☺️