hellobeybi size ve burdaki annelere helal olsun daha ekranı fark edecek durumda değil 6 aylık ama ben bu kadar titiz olacak mıyım bilmiyorum. telefona kesinlikle karşıyım çalışma prensibinden dolayı. hızlı akışı var görseller va odağı bozuyor benim bile bozdu okey de TV den çizgi film de bu kadar zarar mı ? günde 1 saat mesela ? 20 şer dk bölsek ? bilemiyorum benim kardeşlerim çocuk programları izlerdi trt de benimle oynar mısın ? vardı çok güzeldi, ben susam sokağı izledim . çok karşı değilim bu yüzden ya belki hatalıyım çok araştırmadım