hellobeybi biz de normalde kendimiz tv izlemediğimiz için bebeğim pek maruziyet yaşamadı ama bu hafta hastayken trt çocuk açtım ilk kez. kucağımda ona baktık 5-10 dk. sonra çok hoşuma gitti bugün tekrar kucağıma alıp bi çizgi film bitene kadar izledik🫣 trt çocuktaki filmler çok yavaş ve seslendirmelerin diksiyonu ve içeriği çok temiz. büyüdüğünde özellikle izlemesini isterim bile. ama telefondan bi şey izlemek bizim için asla. büyüse dahi eline alıp kontrolsüzce izlemesine müsade etmem. görüntülü konuşmaların da ekran maruziyeti olmadığı açıklandı, karşılıklı iletişim olduğu içinmiş. ben de bu konuda başlık açmayı düşünüyodum ben gibi yeni yeni çok az kucakta izleten var mı diye 13 aylığız