Audrey_ merhaba 2. Ayda yapılan aşılar benim bebeğimde ateş de huysuzluk da yapmadı. Hatta tam tersine hiç uyumadığı kadar çok uyudu o gün ama ertesi gün hemen normaline geri döndü. Korkulacak bir şey yok bence bebekten bebeğe değişen bir durum. Rota ve menenjit aşılarını doktorlar 3. Ay boş olduğu için o zamana planlıyorlar genelde