Merhaba güzel anneler yarın oğlumun 2. Ay aşısını yaptıracağız yalnız okuduğum ve korktuğum şeyler var mesela ateş ve huysuzluk yapıyor mu? Etkisi kaç gün sürüyor? Ben rota aşısı da yaptırmak istiyorum aranızda bunlarla beraber rota da yaptıran var mı? Doktoruma hepsini sormam gerek lakin influenza çok yaygın olduğu için doktor çok önemli bir durum olmadığı sürece çocuğu bulaş riskine karşı getirmememizi söyledi. Tecrübeli annelerden yorumları bekliyorum, şimdiden herkese teşekkür ederim