ikibaloglanannesi mutluannisbebis Bence gerek yok kalabalığa. Hemde şu kış günü. Yorulursunuz da üstelik bebekle. Mevlüte yapılacak masrafı hayır yaparak yapmak daha mantıklı.
ygtzynp mutluannisbebis bugün yarın derken bugün 1 yaşına girdi 😂 şöyle ilk baharda evde Bi kuran okuturum kızıma eve ölmüşlere diyerektn nasip olmayınca olmuyo
Yusufagahinannesi mutluannisbebis ben yapmadım çünkü pandemiydi şimdi oğlum olacak yine yine yapmam yüksek ihtimalle